God kväll

Har klickat mig runt på lite bloggar ikväll, läser väldigt sällan bloggar. De bloggar jag läser har en alla en härlig personlighet. Jag har bestämt mig för att kommentera mer för det är verkligen så mycket roligare med fler kommentarer. Tipsa mig gärna om era bloggar eller andras bloggar!
Mitt knä är nu blått och gör nästan inte alls ont. Tog en cykeltur med Marlene ikväll, 13 km drygt. Det gick bra! Så nu kan jag satsa på att cykla istället för att gå. Nu sitter jag återigen hemma i soffan och väntar på att mitt hår ska torka. Har kollat mailen och jag har fått ett nytt lägenhets erbjudande, nummer 2 igen. Berättade jag att jag inte fick förra lägenheten jag var och tittade på? Jag var nummer 2 och nummer 1 tog den. Var det meningen? Nä jag tror faktiskt inte det haha.. För vad skulle det vara för mening? Kanske träffar jag mannen i mitt liv i grannlägenheten i nya huset?! Mmm skulle vara det då:P.
 
Sen har jag betalat räkningar och gjort massa små överföringar för småsaker. Jag gillar att hantera pengar. Visseligen är inte det roligast att betala saker och bli av med pengar men visst är det ändå lite kul?! Min familj har alltid hatat räknings dagar. Jag gillar dom nog mer än jag velat erkänna. Det är nog för att jag sällan får göra det. Jag har i princip aldrig räkningar. Betalar alla internet köp på korten och alla andra månadsbetalningar dras av sig själv. Köpte hårprodukterna på en ny sida nu sist så då tog jag faktura för att vara på den säkrare sidan.
 
Imorgon ska jag göra ett nytt recept så troligtvis kommer det ut här om det blir bra. Det är pepparlax, rödlök, cremefraiche, grönsaker och kryddor. Känns som att det blir gott. Men jag är lite sugen på bara laxen och stekta gröna bönor också så vi får se. Har ni några recept tips?

Kommentarer
Postat av: Elizabeth - From Elizabeth, with love

Ja, visst är det mycket roligare med kommentarer och respons på det man skriver! :D Haha, jag gillar också att hantera pengar men så läser jag också till civilekonom ^^

2013-08-28 @ 11:20:02
URL: http://fromelizabethwithlove.blogg.se
Postat av: MalinKalin

Sv: Tack Hanna det värmde i hjärtat :)

Kul att rasta cykeln lite. Var ett tag sen jag gjorde det :P

2013-08-28 @ 22:00:35
URL: http://malinkalin.blogg.se
Postat av: Nina

Om du vill ha lite räkningar att betala så säg till, jag sänder över några på momangen ;-)

Svar: Haha.. :). Tyvärr har jag nog inte ekonomin för det :P
Hanna

2013-08-29 @ 09:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0