My looord

Det här är så roligt så jag dör litegrann. Det är hemskt att vi tycker att detta är kul men det går inte att låta bli. Och det var helt sjukt att se Lina när grisarna kom och gick ute på gården. Hon bara grisarna har rymt, Taaa Dansa, fort då.. Så då stod jag där med två hästar som på något sätt skulle in genom stalldörrarna. Dansa ville dock inte gå in hon ville kolla på grisarna. Så jag fick släpa henne in och Noa fick klara sig själv lite bakom. Sen fick jag trixa in Dansa i Boxen och Noa fick bli lös en stund så jag kunde vända om Dansa. Sen in med Noa och av med alla Dansas grejer samtidigt som den här grisen kommer in i stallet och bökar runt. Det är en himla tur att vi har coola gris vana hästar som finner sig i det mesta. Allt gick bra och alla tre grisar kom tillbaka till sin stia.
 

Kommentarer
Postat av: lina

Alltså jag kan inte sluta skratta! Hahahaha

Svar: Inte jag heller.. :D
Hanna

2013-08-28 @ 22:16:05
URL: http://olinao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0