Smile

Jag sitter här i soffan med ett stort leende på läpparna. Gud va jag trivs med mitt vardagliga liv. Så himla skönt att känna så. Idag tog jag Baltazar och åkte till stallet tidigare än Lina och tog en promenad. Vi busade runt och bara mös i det riktigt varma vädret. Jag var ute i hagen en sväng också men nu är rivaliteten mellan Noa och Dansa tillbaka och de yrar runt vilket gör att det är lite jobbigt att vara i hagen. 
 
Sen kom Lina och vi tog in alla hästar. Jag borstade Noa, Visa och Lukas medans Lina fixade ordning transporten och borstade av Dansa. Sen åkte vi på träning i Spännars. Jag satt på sidan av idag med hundarna och Annika.
 
Nu har jag precis skjutsat Baltazar till mamma och pappa igen eftersom jag jobbar imorgon. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0