Spännande

Håller på att skaffa mig lite hästar att pyssla med. Jag vill verkligen komma tillbaka till ridningen för att kunna se lite framåt efter allt det här med Visa. Visa är min drömhäst. Så är det bara. Så för att återfå glädjen i ridningen vill jag nu ut och rida helt enkelt. Jag vill få en fortsättning även om Visa inte blir den som jag tillbringar den med. Visa har visat mig hur underbart jag tycker det är att rida! Hon har visat mig att jag gillar ganska pigga, känsliga och nyfikna hästar. Hon har gjort mig modigare. Men det är ju som sagt på hennes rygg. Att göra samma sak på en annan hästs rygg känns främmande men ändå lite lockande. Så för att inte fastna tänker jag nu ta tag i detta.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0