Världens bästa 10åring

 
Ps. Hej fina ni, jag kommer att svara och förklara hur jag tänker och tycker så snart jag har tid. Kanske ikväll, kanske på måndag. Men ni vet att jag gillar era kommentarer så tat lugnt. Kattis jag har dock ingen aning om hur du kan ha tagit mitt svar som agressivt för jag kände att jag visade mig svag och medgav att jag funderat på andra vägar. Men jag ska nog prata om allt i ett klipp tror jag bestämt.
 
Nu stallet och sen kalas för Nils som fyller 10 härliga år idag!!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Jag kanske minns fel, men jag har väldigt mycket haft känslan av att du tänder till så fort någon dissar LCHF.

Svar: Okej så det var inte mitt senaste svar du reagerade på utan rent allmänt. Jag tycker att man får dissa LCHF men då får man göra det MED kunskap inte på grund av okunskap:)
Hanna

2013-08-11 @ 23:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0