Vi har det för bra:)!

 
Snott syrrans telefon och tänkte göra en liten uppdate. Vi bor på en härlig camping mitt ute i skogen alldeles bredvid havet. 
 
Jag totaldäckade tjugo över nio igår kväll. Så strax före åtta imorse gick jag ut på en hurtrunda, så skönt! Alldeles vid havet! 8 kilometer vart det. Sen kom jag hem och sällskapade de andra vid frukosten. Vi packade iväg oss på en vandringsrunda längs en led här på udden. Killarna tog cyklarna, vi insåg dock efter typ 1 km att det inte var cykelvänligt så Linda och jag fick bära en varsin cykel resterande 4 km. Var väldigt kuperad led, massa sten. 
 
Sen spela barnen minigolf och vi käka lax. Sen var vi på stranden.. Vi har det hur härligt som helst. 
 
ps. Tidsinställde två inlägg innan jag åkte så dom kommer upp även om jag inte kommer in här nått mer på någon dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0