21 december What The Fuck

Jag förstår inte att det är julafton om några dagar bara. Har ingen julkänsla alls. Julklapparna är inte klara och motivationen till att ordna dom känns långt borta. Idag ska jag på julkonsert så jag hoppas att jag får lite julkänsla av det och av att vara lite hemma med familjen.
 
Är hästledig idag då Lina erbjöd sig att ta stallet idag. Känns lite underligt men väldigt skönt då jag har ont i huvudet och lite saker jag ska pyssla med. Tänkte svänga förbi möbelaffärn och titta på soffan igen också. Har äntligen fått igång programmet där jag fixar videoklippen så senare få ni en titt på mig och Winston in action.
 
Undra om Lee kommer på besök snart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0