Fåglar & Fjärilar

Jag är allmänt lite rädd för fåglar som kommer nära, speciellt svanar. Men på bild tycker jag att fåglar kan vara väldigt fina. Har hittat en superfin tapet som jag skulle vilja ha någonstans någongång. Visst är den fin? Så rogivande och helt underbar.
 
Fjärilar tycker jag är väldigt vackra men lite äckliga ute i naturen. Jag har hittat en klocka som jag faktiskt tycker är lite läcker. Först kunde jag inte bestämma mig för om jag tyckte att den var hemsk eller lockande. Men jag fastnade verkligen för den och snart kanske den sitter hemma på min vägg, vem vet. Fjärilar är verkligen fina!
 

Kommentarer
Postat av: marie

Klart du ska välja min fina tapet! den är underbar!

2013-12-11 @ 10:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0