Morgon på er

Vet ni hur jag mer kan se att mitt liv är mer ointressant? Ni läsare har halverats och just i denna stund känns det ganska skönt. Tänk om man har en släktträff och dubblar alla mina släktingar från både mamma och pappas sida och så ska jag stå där och säga någonting. Skrämmande. Men ändå lite coolt.
 
Igår när jag tog av Baltazar reflexvästen så pep han till precis så som han brukar göra ibland när han anser att någonting kanske gör ont. Men så började han halta vilket han också kan göra i några steg innan han inser att han inte har ont. Men det gick inte över. Han vägrade gå ner för trappan när vi skulle ut och han låg bara och kollade på mig. Så vi somnade väl omkring halv fyra i natt. Imorse vaknade jag av att han kräktes på mattan bredvid sängen. Så jag gick upp och tog bort det. Då kräktes han på den andra mattan. Så när jag hoppade in i duschen stängde jag in honom i sovrummet medans för där fanns nu inga mattor. Då har han hoppat upp och kräkts i sängen. Det positiva är ju ändå att benet måste vara bättre eftersom han kom upp i sängen men han haltar fortfarande lite. Tänkte gå till skogen strax så han får lyfta lite på det.

Vi

Kommentarer
Postat av: sanna

vill folk ha mer LCHF kanske?

Svar: Kanske det men då får de leta någon annanstans för jag har sagt allt minst en gång :).
Hanna

2013-12-07 @ 10:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0