(Re)volt

En härlig lättsam hästserie om Eddie som flyttar till ett nytt ställe och börjar rida. Hon hittar en speciell häst som nästan ingen kan rida för att den är så vild och hon ger den en ny chans. Det finns såklart killar inblandade och tjejer som inte alls är så snälla. Men det är som sagt ett lättsamt och lätt värt att se program!
 
Bara det att sista avsnittet heter..

Life´s a bitch
och sen dör du, eller?

.. gör ju att man verkligen vill kolla på det här programmet så in och kolla HÄR!
 

Kommentarer
Postat av: Jen & Johnny

Åhhh detta ska jag kolla upp, tack för tipset. Älskar hästserier ^^Har du sett Wildfire? Bästa serien enligt mig :)

Svar: Jag har ingen som rider Johnny när jag är borta denna gång. Han får helt enkelt lite vintervila. Fast vi har ju skrittmaskin på gården så kan får eventuellt gå där lite.

Svar: Varsegod! Ja jag har sett den för längesen tror jag.. Jag älskar också alla dessa hästserier som är lite i skymundan. Skönt med lite vila också, du har ingen medryttare där nere ännu va? Tycker du att det bara är roligt och skönt eller tycker du bättre om att ha någon som hjälper dig med honom?
Hanna

2013-12-15 @ 11:54:49
URL: http://johnnyochjag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0