Seg dag

Idag har jag inga planer förutom att vänta på att hovslagaren hör av sig så att jag kan köpa lite broddar och att sen åka till vårat underbara stall vid fyra. Mitt tv-avtal har tydligen tatt slut så jag har inga kanaler. Vädret är ganska skönt men väldigt dåligt som ridväder. Jag var i stallet i flera timmar igår och bara pysslade runt och ändå kan jag inte vänta tills jag får åka dit idag igen.
 
Kan tillägga att köttfärslimpan jag gjorde häromdagen inte alls är lika god att värma och äta i matlåda som den var när den var färsk. Fattar inte hur det kan vara så stor skillnad, de flesta maträtter blir godare dagen efter tycker jag. Hmm ja sen ville inte Baltazar kliva upp idag, han ligger fortfarande i sängen faktiskt. Jag passar därför på att skrubba ansiktet och sitter just nu med en grön ansiktsmask som skulle ha sköljts bort för en kvart sedan, ops.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0