Slut på ännu en vecka

Känns skönt att det är söndag. Idag har det inte varit en toppen dag. Jag har så mycket att klaga på idag så jag tänkte skriva om det bästa idag hade att erbjuda istället. Spenderade massa timmar i stallen med Lina. Dansa är skodd!! så nu är det snart slut på vilan. Jag red till Hårga under tiden och det positiva: jag satt kvar hela ridturen. Katja, Max och deras katt kom och hälsade på, urmysigt. Fick en julklapp. Sanna ringde så jag kanske spenderar nyår med henne om jag inte åker till Stockholm. Har hunnit se 4 avsnitt av Förhäxad, så bra!
 
Ja svart på vitt så ser det ju ut som en riktigt bra dag. Det är underligt det där hur allting blir vinklat utefter vad jag bestämmer mig för att berätta. Imorgon flyttar jag och Katten till Växbo, Baltazar är redan där. Ska bli skönt! Innan ska jag hinna mocka, kanske rida och hälsa på Sanna en sväng.
Saknar Visa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0