A happy happy girl

Har haft en riktigt bra dag och kväll. Fixade mig i ordning för en gångs skull ikväll och rakade benen och noppade ögonbrynen tidigare idag. Det är så himla skönt att få piffa upp sig lite ibland. Jag insåg under kvällens gång att jag är alldeles för gammal för vissa saker. Jag vill bara ruska om folk och bara "hallå". Men ni känner ju mig, den ödmjukaste bruden i stan(ironisk), jag sa inte ett ljud. Jag fick en chock ikväll, tror fortfarande inte min hjärna riktigt har fattat hur det är möjligt faktiskt. Väldigt underligt och oförståeligt och tråkigt.
 
Efter vi hade varit ute så hämtade jag hem Baltazar från Lina som var snäll och va hundvakt. Min älskade lilla pärla, vad vore livet utan dig(här syftar jag på Baltazar inte Lina). Nu ska vi krypa i säng och sen ha lång sovmorgon. God natt
 
 
Jag snubblade på vågen så då hamnade benet sådär, orkade inte göra om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0