Dagen fortsatte..

.. med ett grymt träningspass(nr 15 av 31) på gymmet med Sara!! Jag var helt slut och knät var HELT OKEJ! Jag blir så lycklig när jag kan ta i utan att vara rädd att det ska glida ur. Ökade vikterna på alla maskiner idag. Kämpade som en galen människa. Vi gjorde även plankan och sen gjorde jag 13 x 3 situps eftersom jag tror muskler i magen och ryggen hjälper till mycket när man rider. Så stabilitet i mellanpartiet var det fokus på en kvart.
 
Jag tycker att det är himla synd att jag får så ont i handleden av att träna med hantlar. Det finns så många bra övningar för ryggen med hantlar. Men inte ens sjukgymnasten tyckte att det var en bra idé för mig. Så änsålänge låter jag bli dom.
 
Vände på träningen idag. Cyklade en mil "random" först på tiden 19.33, mycket godkänt. Sen maskinerna som vanligt och sen 13 minuter på crossen, 702 slides, inte jättebra men godkänt eftersom 700 är kravet. Benen var ju bra nog slut efter maskinerna så det blev ju mycket jobbigare att ha crossen sist.
Jag & Sara!! Trötta men nöjda tjejer!
 
Efter tränings mat.

Kommentarer
Postat av: kusin elina

du är så duktig!! tänk, nu har du hälften kvar!! :) kraaam

Svar: Hur menar du hälften kvar?!
Hanna

2013-02-25 @ 17:29:25
Postat av: Sara

Men fy vad jag såg ut på bilden!!! Gah!

Svar: Vi var ju göörsnygga:P
Hanna

2013-02-25 @ 17:38:59
Postat av: sanna

Hanna, jises vad du kör grymt bra!!!:) Tro mig du får mig att känan mig som en soffpotatis delux:D Kämpa på!!!:)

2013-02-26 @ 09:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0