Dansa är en sate ibland..

Jag är så impad av Lina som alltid är lugn och bestämd och TÅLMODIG med Dansa. Igår när jag var nere i hagen så blev jag lite trött på henne. Hon ska upp så nära liksom. Om du vänder dig om så står hon där som ni ser på förra klippet jag la upp med benet, hon är alldeles nära. Men jag gjorde som jag ska och hon respekterade mitt avstånd efter lite bestämdhet. När vi kom tillbaka till stallet efter vi hade varit i Storstallet så lyfte Lina hennes hovar typ 20 gånger eftersom hon kickar som en ilsken kossa. Kanske hade Dansa en dålig dag/kväll?! Vem vet. Hoppas hon har sovit av sig det för idag ska vi ha aktivering.
 
Här är ett litet klipp från hörummet i hagen..


Söt som socker och kelig som få men ibland blir hon för på helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Lina

Lugn, bestämd och TÅLMODIG. Lite fel dag att skriva kanske.. haha :P

Svar: Nä verkligen inte.
Hanna

2013-02-27 @ 23:37:07
URL: http://olinao.blogg.se
Postat av: Lina

Va?

Svar: Jag skulle aldrig kunnat ha det tålamod du hade idag.
Hanna

2013-02-27 @ 23:44:59
URL: http://olinao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0