Dax att väga upp

.. med lite mat och träningsinlägg kanske ni tycker? Jag är helt inne i rätt mood när det gäller maten, har inte haft en enda svacka eller sug sedan jag började om med hårdkörningen för drygt en vecka sedan. Himla skönt men lika förvånande varje gång. Kroppen går som en klocka och humöret är just nu på topp. Vågen slingrar sig neråt och det är ju det som är målet. Mätte magen igårkväll och ännu en cm har slunkit bort, najs!
 
Idag ska jag på gymmet med Sara igen. Vi ska börja med en ny grej. S&H tidsfajt! Det innebär att vi ska kämpa i tid mot varandra och oss själva också såklart. Men det är lite lockande att tävla mot någon. Sara är så mycket hurtigare än mig på gåbandet tex så där kommer jag att få kämpa järnet.
 
Tanken är:
1 km på bandet (motstånd bestämmer man själv)
1 km roddmaskinen (motstånd vet vi inte ännu, har aldrig rott)
5 km cykeln (motstånd är random)
Man lägger ihop alla tider och får en tid tex 20 minuter
Sen gör vi PLANKAN och drar av den tiden.
 
Funderar på att lägga in 13 situps också men det vägrar nog Sara, vi skulle dock behöva det.
 
Den som vinner bjuder den andra på mat på Tranan ikväll! Hoppas jag vinner eftersom jag går på min strama budget haha..
Detta ska jag proppa i mig nu innan vi drar till stallet. Green Mango te från Indiska med en skvätt grädde och en chokladbit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0