Energin påväg tillbaka?!

Frågan är om jag inte är påväg att få tillbaka lite livsglädje. Jag har nog inte blitt irriterad på hela dagen. Kanske har det att göra med att jag umgåtts med Lina precis hela dagen. Eller jag blev ju frustrerad på mig själv när jag red Tage, men det räknas inte. Katten blev jag arg på också, gnälligare och drygare har hon aldrig varit. Men för övrigt känns det ok. Och ok är väldigt bra.
 
Jag sitter här i min säng och vill sova. Men det går ju inte. Alla ljus är fortfarande tända också. Inatt sov jag typ 2 timmar högst sammanlagt. Mådde dåligt, var nervös för Tage, tänkte och tänkte, var mätt, var hungrig, borstade tänderna typ 5 gånger, pillade på mobilen, pratade i telefon med folk som var fulla och ute i vimlet, gjorde flätor på Ballen, stirrade i taket, stirrade ut genom fönstret på snön som dalade ner. Men det känns som att det kanske gjorde lite nytta. Nu känns huvudet friare än på länge.
 
Sitter och funderar på om jag ska ställa klockan och åka på gymmet innan jobbet imorgon. Jag har 59 minuter på crossen att se fram emot. Kommer inte att kunna slappna av förrän de är gjorda. Ätit godis, mmm, det har jag gjort. Straffet är 59 minuter cross. Fy fan.
 
Sitter och finular lite på veckan också. En grovplanering är alltid bra.
Måndag - lite ledig, sen jobb hela dygnet.
Tisdag - Rida, träna
Onsdag - Ledig hela dagen, träffa Lina och E och tolka efter Bronzac?!
Torsdag - Jobba
Fredag - Rida, träna, åka till bort?!
Lördag - träna om jag inte gör det på måndag, gå ut?!
Söndag - Rida
 
En lugn och skön vecka ser det ut som. Brukar ju alltid pocka på lite under tiden också. Ska göra naglar bland annat men vet inte när. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0