Femtionio minuter

Idag tog jag tag i "Godis straffet" 59 minuter på crosstrainern. Denna crosstrainer var annorlunda än den jag har hemma men eftersom jag inte hade några som helst krav förutom att röra på mig på en cross i 59 minuter så spelade det ingen roll. Den var liksom lättare i slidesen men det kändes som att man gick i en trappa så jag kunde inte höja leveln så mycket heller. Men jag klarade 59 minuter och det var huvudsaken.
 
Det blev
612 calorier
6002 slides
 


SVETTIG, det droppade svett av mig..

Kommentarer
Postat av: Frida

Vad duktig du är!!!

Svar: Tusen tack!! Kände mig väldigt duktig:)
Hanna

2013-02-17 @ 18:36:48
URL: http://www.fridahakansson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0