God morgon

Nu sätter vi focus på det positiva i livet, för det finns verkligen. Idag jobbar jag med ett jobb jag trivs bra med, det är det inte alla som har lyckan att få göra. Byggubbarna har flytt mitt hus så det är numera tyst och skönt jämt. Jag har en bil som fungerar. Jag har en fin och frisk hund. Jag har en frisk stark kropp. Jag har en helt underbar häst att pyssla med. Min familj är frisk. Ja ni ser, allt är precis så bra som det kan. 
 
Idag blir det en smockad dag. Först jobbet, extra jobbet, gymmet, en lång dusch, hämta Baltazar, käka någon god mat, kolla på dokumentären om Carolina Kluft. Sen tänkte jag sova. Ser ut som en ganska lång men väldigt bra dag såhär i förväg.
 
Nu blickar vi framåt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0