God natt

Kom nyss hem från en trevlig kväll hos Veronica. Jag har druckit te, pratat skit och bara mått bra. Nu sitter jag i sängen och är riktigt skönt trött. Imorgon är jag ledig hela dagen, så efterlängtat.
 
Direkt efter jobbet åkte jag till Lillstallet och Lina longerade Dansa och när hon åkte vidare till Storstallet så tömkörde jag Visa. Vi gick till ladugården och vände, sen lite på vägarna hemma. Var ute i en halvtimme typ och jag fick inte någon jättebra känsla idag. Visa var dock lydig och mina händer var lite stabilare. Nästintill ingen trav för mitt knä accepterar inte det just nu.
 
Ser ni hur stor Dansa har blitt? Lina ser ut som en liten plutt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0