Godisstraffet

Alltså fy fan vad ovärt det är att äta godis för mig nu. När jag stod 59 minuter på crossen i Stockholm så gick det riktigt bra. Det var tufft men jag kände att jag skulle kunna göra det igen. Idag dog jag nästan. Mina fötter jorde så ont att jag inte ville ta ett steg till på dom. De kändes som två svampbollar som dallrade. Så ont efter 30 minuter. De sista 29 var en ren plåga. Jag stod på hälarna, på tårna på sidorna på alla sätt men det gjorde fördjävligt ont. Så aldrig igen. Jag kan just nu säga att det blir inge mer godis förrän efter den 23 april.
 
Tyvärr åt jag lite godis även idag, några polkagrisar. Så himla onödigt men det var innan jag visste att straffet var såhär hårt. Jävla pucko. Dagens pass var för godis som jag åt på bussen ner till Stockholm. Det jobbigaste är att jag har konditionen nu. Jag blir jävligt svettig och slut, hela min kropp pulserade och jag var lite svimfärdig när jag gick ut idag men det gör så jävla ont i fötterna att det finns inte.

Mitt mål med dagens pass var:
59 minuter.
2655 slides - det är 45 i minuten.
Minst 600 kalorier.
 
Som ni ser presterade jag över förväntan. Och DET är jag nöjd med!





Kommentarer
Postat av: Nina

OM jag vore lika hård som dig, skulle jag få träna dygnet runt på MAX fart utan paus :)

Svar: Nejdå. Jag är ju hård bara för att jag inte är duktig från början.
Hanna

2013-02-20 @ 14:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0