Heej

Gud min energi är verkligen tillbaka och jag inser nu hur energilös jag var för ett tag sedan. Det är väldigt väldigt härligt att känna att man orkar och att man vill. När man i en ganska lång tid nästan bara gjort saker för att man borde eller för att man borde tycka det är roligt.
 
Idag har jag totalstädat min lägenhet, torkat lister, torkat skåpluckor, ruskat mattor, torkat golv, diskat, plockat ordning i köket, rensat kylen och allt känns fräsch och rent. Sen har jag för första gången på länge lagat mat med en härlig känsla. Inte bara tvång. Utan verkligen njutit under tiden.
 
Vi käkade en liten men naggande god buffé här hemma ikväll..
Lax, ostgratinerad spenat, varm brieost, stekt halloumiost, stekta gröna bönor, vitlökssås, en fröblandning och till det en stor tillbringare saft!
 
Min tallrik
 
Jamie sover här ikväll och E var också här och åt middag med oss. Mysigt!
 
Efter maten tog vi en prommis till Lidl och köpte korv, bananer och yoghurt, Jamie lever på det. Jamie gick nästan hela vägen själv och hade Baltazar knuten runt magen..
 
Hur gulliga?!

Kommentarer
Postat av: Lilldjupa

Men gu vad jag garva åt filmen! Haha, "vänta vänta vänta" "Går det bra?" "Mm"
Vilken otroligt stolt liten brud som fick gå med hunden!
Hanna, ingen är så bra med barn som du!

2013-02-26 @ 08:06:37
URL: http://lilldjupas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0