Kroppen you did good

Jag har inte gett min kropp de bästa förutsättningarna. Men jag står nu faktiskt här med en ganska stark och bra kropp så jag får liksom utgå ifrån det. Jag kan inte få en lika fin kropp som syrran, kommer aldrig att hända. Jag få panik av tanken att operera bort en massa hud. Men det lär ju komma dit snart nog. Men just nu, just idag, just denna minut då jag skriver detta så känns min kropp helt ok. Jag utsätter den för så mycket olika saker och den klarar det faktiskt rätt bra. Jag pressar mig själv hårt på gymmet, får faktiskt ofta kommentarer av människor där att jag kör hårt och är duktig. Jag är helt svettig från att jag kliver in på gymmet tills dess att jag går ut. Jag tycker det ska vara så. Hellre dösvettig och kämpa i 50 minuter än halv lulla runt i 90 minuter. Effektiv.
 
Så idag hissar jag kroppen!
 
Skulle göra tummarna upp men hann inte bestämma mig haha.. pass 11 av 31 pass är klart!

Kommentarer
Postat av: sanna

var det inte vägdag igår?

Svar: Jopp men jag glömde det som vanligt. SÅ jag vägde mig idag. OM du hade kollat på klippet så hade du hört det:)
Hanna

2013-02-22 @ 09:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0