Kroppsuppfattning

Jag har hur mycket som helst att berätta idag, men det får vänta lite. Lina och jag tog en promenad runt sjön med hundarna imorse och hon knäppte ett kort lite bakifrån som jag såg på Facebook nu. Jag inser mer och mer hur dålig kroppsuppfattning jag har. Jag ser mig själv som tjock fortfarande. Jag är fläbbig och sladdrig liksom. Men på vissa kort ser jag mig själv ur en annan synvinkel. Människan på det här kortet ser inte tjock ut, kanske ganska tjock men inte tjock så som jag tror jag ser ut. Nu vet jag att detta bara är ett kort och att det finns säkert massor av kort som visar min "andra" sida. Men ändå. Den första tanken som slår mig är "hon har nog redigerat den" haha.. Sjukt vilka tankar jag kan ha om mig själv utan att ens fundera över det.
 
Bilden var denna:

Kommentarer
Postat av: Nina

Du får be dina vänner att smygfota dig ofta så att du faktiskt förstår att du inte längre är tjock.
Tycker du har en skitsnygg figur!

Svar: Tack:)
Hanna

2013-02-27 @ 21:58:21
Postat av: Helena

<3<3<3

2013-02-28 @ 20:15:14
URL: http://helenawoxberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0