Ledig

Vaknade 13 minuter över 7. Har ont i huvudet. Knät känns bättre än igår men inte riktigt så bra som det kan kännas. Min tanke var att jag skulle träna idag så att jag är klar för denna vecka. Kan inte bestämma mig om jag ska chansa eller om jag ska avvakta tills imorgon. Känns rätt skönt att det är det jobbigaste beslutet jag måste ta idag.
 
Baltazar kom hem imorse så efter att vi kom in igen slumrade vi lite i soffan i några timmar. Han är ju så himla mysig. Provade att bada nyss, tänkte bada mig i form till träningen. Hela jag kändes bra när jag låg i badet. Men nu sitter jag i soffan igen och kisar med ögonen och känner illamåendet. Fan. Jag lyssnar på Morgan Allings sommarprat i P1. Han är riktigt klok.
 
Nu ska vi bädda ner oss och kolla på Det Okända innan vi bestämmer oss för hur dagen ska fortsätta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0