Lördag

Jag jobbar hela denna helg. Det känns helt okej, jag gillar mitt jobb som tur är. Idag ska vi åka på skoterträff i Rengsjö och käka grillad korv och titta på folk och lyssna på skotrar.
 
Imorse missade jag Dansas löshoppning eftersom jag jobbar. Kändes inte värt att byta bort en hel helgdag för 30 minuter löshoppning. Men lite ledsen är jag allt. Men ikväll ska jag åka och rida Visa. Längtas. Sen är jag helt planlös för resten av kvällen. Ballen har återigen åkt till mamma och pappa och blir kvar till på måndag då jag jobbat klart. Så tomt, så trist men det är det allra bästa för honom.
 

Kommentarer
Postat av: MalinKalin

Sv: Unghästen är inte så ung. Den är snart 8 år :P

Vad jobbar du med nu för tiden förresten? Har lite dålig koll nu jag för det har varit så fullt upp så jag har inte hunnit kolla några bloggar och inte bloggat själv heller :P

Svar: Jag jobbar som personligassistent:)
Hanna

2013-02-23 @ 22:50:12
URL: http://malinkalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0