Min lördag

Dagarna rullar på här nere i barnlandet. Sara, Mattias och Elliot kom och hälsade på idag. Vi har myst, gått slaskprommis på 5 kilometer, ätit massa god mat, gjort glass, lekt och kollat på Melodifestivalen.

Nu sitter jag inne i "min" säng och lyssnar på ljudbok och grejar med "Köp och sälj gruppen" som jag är admin för på Facebook. Det är mer jobb än man kan tro med en sån grupp. Man får ta mycket skit, onödig skit. Men sen finns det många fina människor där också, de får man inte glömma.

Har kommit in i en ljudboks period igen tror jag. Började igår på bussen ner hit. Viveca Steens sista bok "I stundens hetta"! Bra men lite seg, tog fan 3 timmar innan någon blev mördad. Sen har jag massa poddar på telefonen nu. Lyssnar ni på det?

Nu ska jag stänga ner datorn och sova några timmar innan barnen trippar in och väcker mig imorgon bitti. Imorse kom Sindre och kröp ner under täcket och ville läsa bok. Så himla mysigt med barn!

Trött tjej, piggelin kille

Barnligan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0