Mycket bra dag

Fy vad skönt det är att må bra och vara pigg och leva livet! Dagen idag har innefattat jobb, stallet, träning och sen en dejt med Johanna. Man hinner mycket om man vill. Ändå sitter jag nu framför Det Okända och har flera timmar för mig innan sängen kallar. Jag har verkligen varit taggad idag. Haft massor med energi och verkligen tagit tillvara på mitt mående. Ni vet sådär busit glad!
 
Åhhh det är så himla skönt att ni kan inte ana. Gud va jag har längtat efter detta. Äntligen!!
Ser ni att jag ser ganska normal tjock ut? och kort på detta kort?
Love it!

Kommer att blogga om stallet och träningen i egna inlägg så håll utkik om ni är nyfnikna:)!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser lite skäggig ut oxå, kram mamma

2013-02-18 @ 21:37:21
Postat av: Nina

Haha håller med din kära mamma att det minsann ser ut som du fått skägg..bieffekt av LCHF kanske? ;)

Svar: Bieffekt av skugga:P
Hanna

2013-02-18 @ 22:49:43
Postat av: sanna

ja du ser smal ut, normal smal lagom lixom.

2013-02-20 @ 10:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0