Nomnom

 

Kommentarer
Postat av: Lina

Viktor har två tips!
- Släng den!
- Eller kasta den!

Svar: Klok kille du har!
Hanna

2013-02-22 @ 22:45:04
URL: http://olinao.blogg.se
Postat av: Anonym

Så har jag hela jävla tiden, i mina skåp finns kakor, mackor, popcorn, ris, potatis, pasta, flingor, godis, glass etc etc etc ibland känns det så svårt att låta bli.. vill också få tips :)

Svar: Varför??
Hanna

2013-02-23 @ 03:53:16
Postat av: Nina

Varför jag har sådant i mina skåp eller?
Alltså jag bor ju inte själv, utan delar mina skåp med andra som inte LCHF:ar..därför :) SÅ det är alltså inte "mitt" skräp som tyvärr finns på alldeles för nära avstånd.

Svar: Ja precis varför du har sånt i dina skåp. Jobbigt. Jag tycker dock bara att kladdkaka och morotskaka är jobbigt. Smörgåstårta kan också vara lite jobbigt. Och ben&jerry glass. Herregud:P. Men allt annat har jag inget sug efter alls. Men om man har det ständigt så kanske det blir svårt.
Hanna

2013-02-24 @ 13:45:40
Postat av: Nina

Såg att jag blivit anonym på min första kommentar..men du fattar säkert att det var jag som skrev det också;)

2013-02-24 @ 13:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0