S&H Tidsfajt!

Första gången vi körde detta idag och det känns bra. Jag berättade ju om upplägget tidigare men vill ha med det igen.
 
Uppgifter:
1 km bandet
1 km roddmaskin (Vi kör level 5)
5 km cykling (Random)
Vi räknar ihop dessa tider och får en summa.
 
Sen kör vi plankan och drar av den tiden på summan ovan. 
 
Mina tider blev:
Rodd: 4,27
Cykling: 10,52 (allså leveln var helt sjuk, har aldrig cyklat såhär sakta)
Bandet: 8,04
Summa 23:23
Klarade plankan i 17 sekunder(min mage var helt slut innan så det blev som det blev)
Slut summa: 23,06.
 
Jag VANN!!
 
Sara fick 24:02
 
Vi är stolta att ingen gav upp och att vi genomförde uppgiften så bra som vi kunde. Har flera filmer på hur Sara kämpade men får inte lägga ut någonting här.
 
Så ikväll fick Sara bjuda mig på mat.. mysigt och gott!

Kommentarer
Postat av: sanna

Kul att du vann Hanna!!! jätte rolig ide, fin tröja oxå :))

2013-02-28 @ 11:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0