Snart ny vecka

Imorgon börjar min "vara ledig mycket" vecka, känns skönt. Den här veckan har gått så himla snabbt. Jobbat massor, varit i stallet mycket, träffat flera vänner och ändå varit hemma ganska mycket. När jag sa till Lina att jag hade min vara ledig mycket vecka veckan som kommer så sa hon, "Då blir du uttråkad och rastlös!". Haha ja det brukar vara så. Jag längtar till lite ledighet men blir lite tokig när jag har den.
 
Morgondagen kommer bli toppen iaf. Först stallet, sen förhoppningsvis träning om knät känns lika bra som ikväll, snabbstäda lägenheten och sen barnvakt till Jamie. Känns som en bra dag. Kanske att tjejen som jag är kontakt person till kommer och umgås på kvällen också.
 
Jag längtas till torsdag och vägningen för första gången på länge. Sen längtas jag till helgen då jag och min bästis ska ut på bus. Är lite rastlös idag. Trött men pigg liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0