Träning

Det går bra med träningen igen. Blir dock hungrig mycket oftare och mer. Men jag äter oftast mina matlådor så att vikten inte ska påverkas. Men det gör den ju iaf. Skit samma.
 
Det jag skulle skriva var att jag åt godis i helgen och det betyder nu "ny regel". Om jag äter något jag inte ska så får jag stå 59 minuter på crossen. Har inga level krav och inte heller några slides krav. Bara att jag står där och rör mig i 59 minuter. Detta är alltså ett träningspass utöver de två vanliga såklart. 
 
Kul? Nääee men sånt är livet för en fuskare av rang. 
 
 
 
Opeppad - kör hårt - trött men vill inte ge upp - NÖJD tjej

Kommentarer
Postat av: sanna

Du är så himla bra Hanna!!!!!:)

Svar: Tack!
Hanna

2013-02-12 @ 09:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0