Videoblogg

 

Kommentarer
Postat av: Lina

Du kan ju inte smita från vägningarna! Skriv påminnelse på telefonen :)

Svar: I know.
Hanna

2013-02-21 @ 23:13:39
URL: http://olinao.blogg.se
Postat av: Lina

Förresten så sa du själv nu att du fått magmuskler Hanna! :D Större mått men 10 kg mindre, det säger ju sig själv!

Svar: Det sa jag inte. Måtten var mindre idag så jag var nog bara fullmagad igår:P.
Hanna

2013-02-21 @ 23:16:19
URL: http://olinao.blogg.se
Postat av: Nina

SÅÅÅ kul med en videosnutt med dig igen Hanna, I LOVE IT :)
Jag vill se dig kocka in action.

Svar: Haha..
Hanna

2013-02-22 @ 00:16:07
Postat av: Helena

Hej Hanna,
jag är en tjej som börjat läsa din blogg dom senaste månaderna och tycker att den är jättebra!
Jag håller på med min egen viktnedgång och har blivit sporrad av din, helt klart. Jag skulle gärna vilja läsa eller höra om hur du tycker att du känner någon skillnad med dig själv, ditt liv osv från när du började jämfört med nu. Blir allt lättare, blir man gladare, är allt bättre när man går eller gått ner i vikt?
Tack för en super blog! :)

Svar: Oh lord, detta skulle jag kunna prata om i en evighet. Ska fundera på en sån video då:)!
Hanna

2013-02-22 @ 08:53:35
Postat av: Lilldjupa

Jag önskar ju inlägg som handlar om sådant som berör dig starkt.
Jag är ju sådan jag (;
Typ, övertyga oss om varför vi ska engagera oss i olika saker!
Du gör så mycket bra saker på fritiden, ideelt, jag tycker fler borde göra små, kan du inte förklara lite hur du tänker om sådant?!

Svar: Jag tycker att folk självmant borde vilja göra sånna saker det är ingenting som man bör övertygas eller övertalas till. För då passar man inte där och kommer att sluta inom kort. Men jag ska finula lite på något sånt då..
Hanna

2013-02-22 @ 09:08:58
URL: http://lilldjupas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0