2012 juli till september

Juli var den månad då jag jobbade som en tok. Det var härligt, vi gjorde massa roliga saker. Jag började med INSTAGRAM (mitt namn är HannaKJonsson). Jag saknade någon att dela livet med. Var ut på Parken. Var på Diggiloo i Järvsö i spöregn. Pojkarna var hästvakt till Bronzac och blev kära!










 
Augusti var en helt underbar månad! Jag började må jättebra och livet lekte. Vi var på Räkfrossa med ett urhärligt gäng. Jag var på Brolle på Freluga Trädgårdsscen. Jag började träna, gick 111 kilometer. Jag hälsade på Helena i Gävle. Jag fick lov att rida Tage för första gången!













September, det första jag tänker på är att vi var till Mallis OCH jag tränade hela resan! STOLT! September bjöd även på bilbingo med bästa Johanna. Sjukdom. Och så red ajg barbacka för första gången på Visa.









Kommentarer
Postat av: tessy

gilla sidan och dela den vidare https://www.facebook.com/pages/Brolle-The-One-And-Only-One-Star/262450193830708!

2013-02-08 @ 10:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0