2012 oktober till december

Oktober, mådde lite märkligt. Var yr och lite vimsig. Fick rida Tage någon gång. Fick rida Visa. Bokade resan till Malmö. Joggade ett helt varv runt sjön!!! Hade "Halv åtta hos mig" middagar! Shoppade, var barnvakt och umgicks med massa vänner.






 
 
November var hästarnas månad. Jag började rida ut själv på Visa. Det var ett stort steg och känns fortfarande sjukt underbart. Vi var på Laidies night i Gävle. Jag började träna Box´n fun med Marie, eller vi provade en gång iaf. Jag joggade med Marion. Var till Malmö och hälsade på Mina. Inflyttningsfest hos Marie. Jobbade mycket och drack massa kaffe.








 
 
December var en glad månad. Jag galopperade på fina Visa för första gången. Jag hjälpte till att omplacera 17 katter. Lukas gick luciatåg. Bodde en hel massa i Växbo. Jag började mitt nya liv.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0