Begränsad

Jag har en ny utmaning, att träna två gånger i veckan minst på gymmet fram till den 23 april. Om jag inte lyckas få till två gånger en vecka så får jag ta igen den en annan vecka. I fredags var jag på gymmet och körde. Idag tänkte jag åka dit men det är stängt på söndagar. Så jag funderar på om jag ska få räkna joggningen som jag ska börja med igen ska räknas som ett "gym"pass. Jag får tillgång till ett annat gym som ligger i anslutning till joggingbanorna så jag kan ju köra de fyra maskinerna i samband med joggningen.
 
Jag är mer vältränad nu så stallet får inte räknas som träning längre. Så mina tre gånger i veckan träningar kommer att bli tufft att hinna med och orka med. Det finns undantag. Om jag mockar alla 4 boxar så räknas det. Även om jag går en rask promenad såklart.
 
Nu ska den här bruttan bli fit!

Kommentarer
Postat av: Helena

Heja Hanna!!!! :)

2013-01-13 @ 15:50:28
URL: http://helenawoxberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0