En härlig lördag

Jamie vaknade vid halv nio, halv nio, rena rama sovmorgonen. Dagen har sedan bestått av mest lek, mat och gnäll. Hon har någon grej att gnälla innan hon frågar om något. Så hon låter liksom eeeeeeehhh och frågar jag då vad hon vill så säger hon typ vatten, mjölk, tv, gå ut eller vad det nu är hon vill. Men just det där nedrans eeeeehhét blir man tokig på ibland. Så nu frågar jag inte när hon gnäller. Utan frågar istället när hon är tyst och leker och skrattar, vilket hon gör typ 90% av tiden. Så nu har gnället blitt mindre iaf. Jag uppmuntrar inte gnäll.
 
Vi har strosat på stan i 2 timmar, monterat ihop min skohylla, knäpp massa kort i källaren på grejer jag ska sälja, varit till stallet och bara haft en skön ledig dag. Nu sover lillskrotan sedan länge och jag har plockat, myst med Baltazar och pysslat med en grej som blev min och bloggens julklapp iår!







Kommentarer
Postat av: Lilldjupa

Men vikken söt liten häst! Vem är det?!

Svar: Det är Lukas! Super söt:)
Hanna

2013-01-06 @ 14:26:29
URL: http://lilldjupas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0