God morgon

Idag tjuvvägde jag mig, det skulle jag inte ha gjort. Hade gått upp 0,5 kilo från förra torsdagen. Jag hoppas att det hinner ordna till sig tills imorgon då den "riktiga" vägdagen är. Jag har planerat min mat fram till fredag kväll. Jag ska försöka bli lite bättre på att planera vad jag ska äta och sluta äta så mycket ihop plock. Det känns som att jag inte tycker att maten är särskilt viktig då och så är det ju verkligen inte. Så lite mer planering iaf ett mål per dag bör vara planerat i förväg.
 
Onsdag - Frukost/lunch ser ni på bilden nedan. Middag blir lax i ugn med stekta gröna bönor.
Torsdag - Frukost 2 Valnötsbröd med smör, ost och paprika. Lunch Bacon, svamp och någon grönsak. Middag lax med cremefraichesås.
Fredag - Frukost 2 skramlade ägg. Lunch ute på något bra ställe i Gävle. Middag är fortfarande oklart.
 
Yoghurt med nötter, frön och kanel. Kaffe med grädde. Avokado med skagenröra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0