Läget

Har haft en riktigt bra dag med tanke på hur livet svänger. Jag har kopplat bort alla problem och skitsaker och fokucerat på allt bra i livet. Det har gått sådär. Började dagen med att jobba klart, slutade åtta. Då blev jag barnvakt till två prinsar på 5 år. Vi har busat på Buspalatset, varit till veterinären med Baltazar, klättrat på tak och myst massor. Sen åkte jag till stallet och gnällde av mig på Lina. Väl hemma duschade jag mina kylfrysna fötter värkande varma. Fy satan så ont det gör när kroppen tinar upp igen. Sen tog jag tag i "det vardagliga" och sorterade tvätt, handlade, åkte till mamma och pappa och slängde in en tvätt, åkte hem och nu ska jag sova. Är riktigt trött och ryggen känns ok, vilket förhoppningsvis innebär att jag får sova hela natten och länge imorgon bitti. Har glömt att äta, åt lökringar till lunch, lite fusk.
 
Min älskade hund är återigen hemma hos mig. Han hatar minusgraderna. Han la sig på rygg utanför stallet idag bara för att han inte ville gå på tassarna. Han har täcke typ hela tiden. Jag förstår inte hur han kan vara så frysen när han har så mycket päls.




Finast i världen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0