Ledigheten är över

Imorgon bitti går jag på ett dygns pass, sen blir jag ledig i 3 dagar igen. Har hälften av den tiden planerad. Det känns sådär. Men det är mest bara roliga saker. Ikväll har vi, jag och mina djur tagit bort julen ur lägenheten. Känns grymt skönt.
 
Maten har gått bra idag, har dock bara ätit två gånger men jag åt en stor frukost som ni såg. Ikväll blev det Lax i ugn med blomkålsmos, så himla gott. Bytte bort gröna bönor när jag hittade billig blomkål. Känner mig mätt, nöjd och lugn i magen. Åt en bit choklad som jag fick av mormor och morfar i julklapp nyss, riktigt god, det var dock 70% bara.
 
Annars har jag mest varit i stallen idag. Dansa har blitt igångsatt igen och i storstallet tog vi en promenad och jag lånade med Blixten så jag hade någon stabil att hålla i mig i utifall jag skulle halka. Men stövlarna jag köpte är över förväntan på ren blankis. Nu ska jag lägga mig i min renbäddade säng och skriva en shoppinglista till Gävle!
Fin julklapp från syrran med familj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0