Måndag igen

Åhh jag har så himla mycket tankar och åsikter i mitt huvud just nu som jag gärna vill dela med mig av men tyvärr har tiden inte funnits. Jobbhelgen är över så nu kan jag finula på vart jag ska börja. Ville bara in här och säga hej eftersom jag har varit lite frånvarande.
 
Idag slutade jag 8, sen var jag till stallet och red en häst, mockade 4 boxar, borstade fyra hästar och gick en prommis med Ballen. Klockan 11 hämtade jag upp Sara och så avverkade vi pass 6 av 31 på gymmet. Slog två "rekord", så himla bra! Nöjd!
 
Nu har jag käkat 170 gram pepparlax, en skopa krossade linfrön och ett stort glas steviasaft hallon. Resten av dagen har jag oplanerad, skönt.
Fina Visa ville säga hejdå idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0