Pass 3 av 31

Nu är jag på G med träningen och det känns skönt! Har precis gjort en passanande låtlista till nästa pass. Idag när jag var trött de sista två minutrarna på Crossen så önsketänkte jag en bra pepplåt till radion, de valde "jag och min far" med Magnus Uggla. Skitbra låt, dålig tajming. Men nu är ju det lösa. Måste bara hitta ett par hörlurar. Det var lite för mycket folk på gymmet idag. Säkert fem okända karlar som jag aldrig sett förut. Kan inte bestämma om jag tycker det är bra eller jobbigt.
 
Det var en tjej inne på gymmet när jag kom. Såg smal och kanske tränad ut. Så jag tänkte att jag skulle snegla lite på hur och vad hon gör för att få se ut så. Hon latade sig runt på gymmet kan jag ärligt säga. Hon låg och gäspade, pillade på mobilen och var inte alls fokucerad på att träna iaf. Så då kände jag mig duktigare! 
 
Jag klådde förra gången med 3 slides på Crossen, mycket nöjd!
 
Jag klådde kilona på knäböjmaskinen.. nu 30 kilo de två sista gångerna.
Jag hade det riktigt jobbigt på gåbandet idag. Det gick inte att springa, det gjorde för ont i ryggen av dunsarna. Plus att jag har skavsår. men jag tog mig de 2 km som jag ska även om det tog 2 minuter extra.
Nu är det 28 pass kvar. Yeah!
Trackback
RSS 2.0