Pass 5 av 31

Idag hängde Johanna med på gymmet. Jag har tränat alla pass jag planerade in denna vecka, klapp på axeln! Idag var det riktigt tungt i benen. Inget direkt go i musklerna men jag krigade på och klarade av passet. Imorse tänkte jag att det skulle vara så himla mycket skönare att bara sova lite längre och ta en lång dusch och skippa träningen. Men så fort jag kom upp så blev jag lite mer pepp och tog en morgon prommis med Baltazar innan jag lämnade honom hos syrran och hämtade upp Johanna.
 
Nu har jag precis smällt i mig 3 ägg stekta i småbitar, kräftröra och en fröbröd bit med smör. Så himla gott och nyttigt! Bra efter träning mat. Har saknat något vettigt att äta efter träningen. Är liksom inte sugen på varm krämig mat då. Skulle helst vilja äta en frukt, japps, men nu går ju inte det.

Kommentarer
Postat av: Paulina

Haha hur ska du ha det? Igår när jag föreslog ost och skinka så passade inte det för att du VILLE ha något krämigt. Och nu vill du inte det..? ;)

2013-01-25 @ 19:22:10
URL: http://olinao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0