Planen med bloggen 2013

Min tanke med bloggen har alltid varit vardagen. Känner nu att jag kanske inte har en så himla intressant vardag så jag kommer att satsa på tre olika teman. Det första är LCHF kost och min träning(om jag nu kommer att träna något). Det andra är hästarna, min utveckling, svårigheter, lycka! Det tredje är mitt vardagliga liv. Inläggen ska alltså bli lite renare och enklare att hänga med. Jag ska även försöka fixa lite med bilderna innan de läggs ut. Jag ska alltså höja kvaliten och därför sänks kanske kvantiteten en del.
 
Torsdagar är min väg och LCHF dag. Resten kommer att variera. Jag kommer självklart skriva om lchf, mat och träning även andra dagar.
 
Jag vill ha en ny header men ingen får samma känsla som den jag har nu. Jag vill ha tre olika bilder men det blir inte bra.
 
Vad tycker ni? Hur känns mitt upplägg? Är det något ni önskar mer av i bloggen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0