Viktupdate vecka sex

Det är tråkigt att behöva skriva det men jag står kvar på minus 1.5 kilo även denna vecka. Men jag har en plan. Idag tränade jag ett pass på gymmet och nu kommer jag inte att träna förrän efter nästa vägning. Jag hinner ändå två pass nästa vecka på torsdagen och på lördagen. Jag tror faktiskt att stillaståendet beror på träningen som alltid. Jag tänker dock fortsätta ändå. Nästa vecka är det mät torsdag också. Trodde ju det var denna vecka men det är 31 dagar i januari.
 
Jag känner mig ändå taggad och peppad. Ridningen ger mig massor av energi som jag verkligen behöver i detta trökiga tillstånd. Är väldigt trött på bandet och idag hade jag så ont i vänster knä att jag hoppade av efter 1 km och cyklade två kilometer istället för att gå en till på bandet. Jag vill inte bli dålig i knät igen. Men jag vill verkligen träna. Så om cykling är bättre så får det då vara så.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej du ska göra tåhävningar, lugnt och stilla, när du har stabilitet ska du blunda för att träna upp muskulaturen kring dina knän....

Svar: Vad? Vad är tåhävningar?! Hur gör man? Står på foten och sen upp på tå och sen ner?
Hanna

2013-01-31 @ 21:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0