Viktupdate vecka fem

Jag glömde väga mig igår och jag glömde väga mig imorse men jag vill ha någon typ av koll så jag vägde mig senare idag. Då låg jag på minus totalt 1,5 kilogram alltså minus 2 hg sedan förra veckan. Och då hade jag ändå druckit en Celsius, en flaska 5 dl vatten, ätit en påse pinjenötter, ätit ca 1 dl grädde och tränat.
 
Känns helt ok med tanke på att jag har tränat och då brukar jag stå helt stilla. Jag har inte mätt alls. Nästa torsdag är det mättorsdag, första torsdagen i månaden.
 
Känns som en riktigt bra vecka. Känner mig lugn i kroppen och glad i sinnet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det som får dig att orka
Fortsätta med viktminskningen? Jag kör ett tag sen försvinner gnistan och motivationen även fast jag så gärna vill gå ner i vikt

2013-01-26 @ 11:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0