Viktupdate vecka fyra

Jag ska hålla i torsdags uppdateringarna what so ever. Och idag vecka 4 så har jag gått upp två kilo typ sedan förra veckan. Så just nu ligger jag på minus 1,3 kilo totalt. Vettefan vad som hände. Känner mig rätt så glad iallafall. Mest på grund av att jag har ont i ryggen och jag är så tacksam för att jag slipper det i vanliga fall och för att min kropp inte har krackilerat totalt av all extra vikt jag har haft på mig under alla år. Tänk att den har hållt så pass bra. Sjukt att jag är så positiv men jag hoppas på att vikten är med mig nästa vecka igen.

Kommentarer
Postat av: JJonsson

Bara att kötta på Hanna!!

2013-01-17 @ 16:04:35
Postat av: JD - Masa på

det är ju bra att du är positiv ändå, då håller du humöret och kämpandet uppe och inte bryter ner allt :)

2013-01-17 @ 20:02:46
URL: http://josdil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0