Viktupdate vecka tre

Det går bra nu! Maten flyter på bra och jag äter samma sak typ tre dagar sen byter jag maträtt. Jag gör storkok. Jag fuskade och åt skit på måndagen, riktigt dåligt av mig. Nu är tiden inne.... - 0.7  kilogram vecka tre. Känns bra! Totalt minus 3 kilo. Nu fick jag mitt träningskort! Jobbigt!
 
Jag igårkväll, hann inte ta några nya pix. Detta är min nya "den lilla svarta"! Fin va?
 
Mina (nya) morötter är:
Minus 3 kilo - Ett 10 gångers klippkort på gruppträningar och joggingbanan. - check 10/1
Minus 5 kilo - En resa till Stockholm och hälsa på Hanna & Linnea.
Minus 10 kilo - Kryssning.
Minus 13,4 - Middag med vänner!
Minus 18 kilo - En resa till typ Ullared.
Minus 24 kilo - Då ska jag ge mig själv precis vad jag vill ha just då.

Kommentarer
Postat av: Lina

Men GRYMT Hanna!! Det är bara lite envishet som behvös så rasar kilona :D

2013-01-10 @ 09:58:06
URL: http://olinao.blogg.se
Postat av: Nina

Duktiga du, och INTE duktiga jag som fuskat idag (jädrans)
Det är en riktig "prövning" att varje dag stå och laga mat med en massa kolhydrater till övriga familjen när man själv ska undvika, är det dessutom något man tycker om så är det extra jobbigt..så då går det som det gick idag.
Hur strikt är du? Vad är dina fusk (alltså kan du ta en pizza, bulle eller frukt)?
Märker du av på vågen när du fuskat en gång?

Najs benböjning på bilden förresten ;)

2013-01-10 @ 17:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0