Dagens plan

Har galet mycket energi idag, tror att det är blåstens förtjänst. Jag älskar verkligen när det stormar runt i träden och man blir uppblåst med energi.

Ska hinna en del idag hade jag tänkt. Mina träningsskor är dyblöta fortfarande så jag kör ett pass på gymmet strax. Ska borsta ur Baltazar. Ska städa upp här hemma. Ska packa upp alla shopping påsar. Ska starta den nya datorn jag köpte för ett tag sedan. Borde tvätta men det finns säkert ingen tid. Ska laga mat, biffar med gräddstuvad kål. Handla. Ska hinna träffa C en stund. Duscha borde jag få in också haha..

Klockan 16 åker vi mot stallet och kommer hem 21-22 kanske så jag har inte så himla mycket tid på mig.


Kommer att bli en underbar onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0