Det blev en underbar onsdag



Så nu ligger jag utslagen här i sängen och inser att det är nu alla bra tv program börjar. Jag längtar till imorgon. Jag tycker verkligen om livet.

Imorgon ska jag mysa runt hemma med min familj och tjuvlåna tvättmaskinen. Borsta ur Baltazar är också kvar från dagens sysslor, har inte startat nya datorn heller. Är lite trist att jag inte ska till stallet imorgon men ibland får jag prioritera annorlunda för att hinna med allt jag vill eller behöver.


Tiden från 8.30 på fredag till 9.00 på måndag kommer att vara fullspäckad så jag har lite att pyssla med.

puss å gonatt

Kommentarer
Postat av: lina

Du kan ju åka dit själv på förmiddagen? Lukas får ingen kondis av att vila en hel vecka.. ;)

Svar: Smart.. åker dit nu :)
Hanna

2013-07-11 @ 00:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0